24 Şubat 2017 Cuma

Pegasus Yayınları Her Güne Bir Soru 5 Yıllık Günlük Tanıtımı




Arka Kapak Yazısı
  
365 Soru * 5 Yıl * 1,825 Cevap
 
Hiç durup olduğunuz yere nasıl geldiğinizi düşünür müsünüz?
 
Bu günlük size hayatınızın beş yılı boyunca aklınızdan ne geçtiğini gün gün gösteriyor. Bugünün sayfasını açın, soruyu cevaplayın ve bir sonraki sene baştan başlayın, işte bu kadar kolay! Yıllar geçip aynı sorulara döndükçe cevaplarınızın nasıl değiştiğini (ya da değişmediğini!) göreceksiniz. Hayatlarında yeni bir döneme giren/girmek isteyen herkes için, mükemmel bir hediye…




Gerçekten çok güzel bir defter. Boyutu konusunda biraz hayal kırıklığına uğradım açıkçası çünkü normal defter boyutunda değil, yaklaşık olarak bir karış kadar bir şey. Ancak bunun dışında bir sorunu yok.




İçerisinde her güne ait bir soru bulunuyor. Hemen altında da beş kısa boşluk var, başına yılını yazarak, düşüncelerinizi açıklıyorsunuz.





Sayfaların kenarları bir harika ! Yaldızlarla süslü sayfaları kapadığınızla çok güzel bir görüntü ortaya çıkıyor.





Arka kapağı da bu şekilde. Şahsen ben kapağına bayıldım :) Liste fiyatı 40 TL, ancak ben kitapyurdundan 25 TL gibi bir fiyata aldım. Eğer alacaksanız internetten sipariş etmenizi öneririm çünkü bence 40 TL biraz uçuk bir rakam. Son olarak örnek 5 soru yazarak veda ediyorum sizlere :) Instagram'dan takip etmeyi unutmayın: degisikbirkitapkurdu


1- En son ne zaman huzurlu hissettin ?
2- Bugüne dair hangi detaylar aklında kalsın istersin ?
3- Monoton dönemlerden nasıl sıyrılırsın ?
4- Bugün kendinle özdeşleştirdiğin bir şiir veya şarkıdan birkaç mısra yaz.
5- Kalp kırıklığı için tedavini yaz.





















Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

PDF Kitap Listesi 2

1) Psikiyatrist İndirmek için tıklayın. 2) Labirent Serisi Ölümcül Kaçış indirmek için tıklayın. Alev Dene...