26 Şubat 2017 Pazar

26.02.2017 CNR Expo Kitap Fuarı

Herkese merhaba ! Bugün CNR kitap fuarıyla ilgili bir yazı yazacağım. Atmosfer harikaydı. 13.00'da Ferman Akgül, 14.00'da ise Güray Süngü geliyordu. O zamana kadar biraz gezdik. Umarım okurken keyif alırsınız :)




Sahafları gezerken Servet-i Fünun dergilerine gözüm çarptı. Ben bir örneğini çektim, bunun gibi bir sürü sayısı vardı. İçeriğine göz atma şansım oldu, gerçekten o dönem için harika bir dergiymiş. Yandaki sayıda Özdemir Asaf'tan tutun da Kenan Harun'a kadar bir sürü muhteşem insanın emeği var. Eğer yolunuz buraya düşerse kesinlikle bunlara göz atın derim.



























Ve sahaflardaki en sevdiğim kısım. Resmen yaşanmışlıkları içine çekmiş bu kitaplar aynı zamanda inanılmaz ucuz. Adını bile duymadığımız yayınevlerinden çıkan bu kitaplar benim gibi kitapların da yaşadığına inanan manyaklar için birebir. :D





















Hala sahaflardayız. Gördüğünüz kartpostallara BA-YIL-DIM. Son paramı da kitaplara verdiğim için alamadım ancak ciddi bir şekilde aşk yaşadım diyebilirim. Üstelik tanesi sadece 1 TL idi. Ve cidden kaliteliydiler. İçim gitti ama kısmet :(



















Bu gördüğünüz eski bavulda da çooooook eskilerden kalma kartpostallar vardı. Diğerlerinden farklı olarak bunlar kullanılmıştı. Arkalarında çok hoş yazılar vardı.























Bu da bir örneği. Eskilerin çoğu hattattı galiba, çünkü el yazılarını çok beğendim. Hatta bazılarını çözemedik bile :)














Gelelim günün ennnnn güzel bölümüne. Saat 13.00'da başlayacaktı ancak Ferman 20-25 dakika geciktiği için 13.30 civarında başladı.






















Ferman'ın yanında aynı zamanda menajeri olan kardeşi Alper Akgül'de gelmişti. Bildiğiniz abi kardeş dayanışması :D





















Güler yüzünden gülücükler hiç eksik olmayan Ferman, tek tek herkesle güldü söyledi. İnanılmaz samimi biri, bence herkes bir kez olsun görmeli :)




















Ben ilk imzamı(üsttekini) Tüyap Kitap Fuarı'ndayken almıştım. 2.kez üşenmeden geldiğimi söyleyince güldü ve 'Ooo süpersin.' dedi 😍 Hemen altına da 'Bir daha' yazıp imzaladı.




















Tabi bu bana yeter mi ? Yetmeeeeeez :D Posterimi de imzalattım hemen :D























Ferman'dan sonra imza salonuna şöyle bir baktığımızda Öznur Yıldırım'ı gördük. Upuzun bir kuyruk vardı, sevdiğim biri olmadığı için beklemedim tabii ama bekleyenlere tebriklerimi sunuyorum. Saatlerce sırada beklemek muazzam bir şey :)





















2.favori Türk yazarım Güray Süngü. İlk gittiğimde orada oturmuş gözünü kaşıyordu :D Bende tam o sıra fotoğrafını çekme gafletine düştüm :D Gördü ve 'Sen benim gözümü kaşırken fotoğrafımı mı çektin ? Gören yazar değil, deli diyecek.' dedi, gülüştükten sonra da bana bu pozu verdi :)



















Kitaplarına bayıldığım insanların böyle sevecen, hoş sohbetli, pozitif olmalarına bayılıyorum. Zaten bütün bunlar kitaplarına yansıdığı için iyi kitaplar oldukları belli oluyor. Bence sizler de Süngü'nün kitabını okumalısınız :)
























Göz kaşımalı fotoğraf fiyaskosundan sonra sana kötü imza atayım da gör dedi ama tabiki okuruna kıyamadı ve yapmadı :D










Ve son olarak aldığım klasikler. Gonçarov'un Oblomov ve Tolstoy'un Zamanımızın Köleliği adlı eserler. En kısa zamanda okuyup yorumlamak dileğiyle :)









Umarım güzel bir yazı olmuştur. Yorum yazmayı unutmayın :) Instagramdan da takip edebilirsiniz: degisikbirkitapkurdu


2 yorum:

  1. Tesekkur ederim canim sayende ilk kez servetifunun dergisi kapagi gordum.

    YanıtlaSil

PDF Kitap Listesi 2

1) Psikiyatrist İndirmek için tıklayın. 2) Labirent Serisi Ölümcül Kaçış indirmek için tıklayın. Alev Dene...