3 Ağustos 2017 Perşembe

BKM Kitap'tan İlk Alışverişim ve Düşüncelerim

Kitap kurtları olarak nerede, ne zaman indirim var hemen oraya atlıyoruz haliyle. Ama indirimde olması kadar sitenin ne kadar iyi olduğu, kitapları hasarsız gönderip göndermediği, ne kadar sürede ulaştırdığı da önemli ayrıntılar tabii. Bende burada temmuz ayının sonunda yaptığım bir alışverişle BKM Kitap hakkında düşüncelerimi yazmak istedim. Almak isteyip ikilemde kalanlara umarım yardımı olur :)






9.90 indirimine giren altı kitaptan oluşan 'Ölümcül Oyuncaklar' serisini aldım. İlk dört kitabı 9.90, son iki kitabı ise 12.50 TL olan seri toplam 64.06 TL tutuyordu. Ben kapıda ödemeyi tercih ettiğim için 5 lira da ona vererek toplam 69.60 TL ödedim. Normalde her bir kitabı 25-35 TL arası olan bu seri için baya iyi bir fiyat. Eğer almak isteyen varsa stoklarla sınırlı olan bu seriyi kaçırmasın.


Kitapları salı akşam (7 gibi) sipariş verdim. Ertesi gün (çarşamba) kargoya verilmişti. Perşembe günü de elime ulaştı. Yani 2.5 gün gibi bir sürede gelmiş oldu.


 Elime ulaşan kitaplarda hasar yok.


Yani ben ilk alışverişimden memnun kaldım. Gelme süresi ve hasarsız olmaları artı puan tabii. Değerlendirecek olursam; 5/5 puanı hak etti. Kredi kartı kullanmayanlar için bence çok güzel bir site çünkü çoğu sitede kapıda ödeme imkanı yok (ya da çok büyük meblağlarda sunuluyor). Evet bir yazımızın sonuna daha geldik. Umarım yararlı olmuştur, aklınızdaki soruları gidermiştir. Eğer sorularınız hala varsa buraya yorum olarak bırakabilirsiniz. Cevaplamaya çalışırım :) Instagramdan takip etmeyi unutmayın: degisikbirkitapkurdu









Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

PDF Kitap Listesi 2

1) Psikiyatrist İndirmek için tıklayın. 2) Labirent Serisi Ölümcül Kaçış indirmek için tıklayın. Alev Dene...